Als u medewerkers in dienst heeft, of u bent bij uw eigen BV in dienst, dan bent u verplicht een loonadministratie te voeren. Door de continu wijzigende wet- en regelgeving is de loonadministratie echter een complex onderdeel. En omdat er ook nogal veel papierwerk aan verbonden zit wordt de loonadministratie veelal uitbesteed.

Periodiek levert u bij ons de loongegevens aan, zoals uitbetaalde nettolonen, aantal gewerkte dagen en uren, uit te betalen vergoedingen etc., waarna wij voor u aan de slag gaan.

Indien uw werknemer korte of langere tijd uit de roulatie is dan zorgen wij ervoor dat alle benodigde informatie bij de diverse uitvoeringsinstanties (bijv. het UWV) terecht komt.

Door onze dienstverlening heeft u geen omkijken naar de loonadministratie, een hele geruststelling en een hele zorg minder!

Vragen die veel voorkomen zijn:

  • Kunnen wij de totale loonadministratie aan jullie uitbesteden?
  • Verzorgen jullie ook de in- en uitschrijving van medewerkers?
  •  Hebben jullie ook ervaring met het opstellen van arbeidsovereenkomsten?
  • Regelen jullie ook contact met instanties indien een medewerker lang uit de roulatie is?
  • Kunnen jullie ons ook begeleiden bij controles van de Belastingdienst?

Wilt u uw loonadministratie uitbesteden?